Известие

Collapse
No announcement yet.

Пали когато си реши и както си реши... ПОМОЩ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пали когато си реши и както си реши... ПОМОЩ

    Здравейте колеги, от снощи следния проблем, качвам се в колата, въртя ключа, стартера върти, но не пали.... викам акумулатора ли пак, слизам, меря го 12,7, пак въртя, стартера си работи, скоро го ремонтирах, ама не пали... Един колега ме дръпна с въже и моментално запали...Тази сутрин същата работа, сега я докарах в сервиз, където съм почти 100% убеден, че нищо няма до открият, но не можех да я влача в тоя трафик по далече.... аз си мисля, че евентуалните проблеми са бензин или ток - едно от двете бяга, странното е, че при бутане моментално запали. Имобилайзера ми е заводския, разпонава си ключа, не свети лампата на таблото.... мисля че или бобина/делко няма ток при палене или някво реле на бензиновата помпа... или пък клейморед на контактен ключ.. На някой случвало ли му се е? Аз така или иначе като имам време ще я извлека на по-свестен майстор.... Мерси предварително за идеи
    П.С. най тъпото е, че в сервиза си запали сама!!!!! и побеснях и я оставих, интересно като се охлади кво ще стане....
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

  • #2
    а лампата на инжекциона свети ли когато не може да запалиш.
    точка

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
      а лампата на инжекциона свети ли когато не може да запалиш.
      е тя винаги свети докато паля, заедно с маслото и акумулатора, това си е нормално, като запали, изгсват всички, това е нормално
      Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

      Comment


      • #4
        на никой ли не му се е случвало нещо подобно......????
        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

        Comment


        • #5
          страшно много е писано по тоя въпрос колега. ако имаш газ почваш от нея, рпм сензор, релета,кабели и така
          точка

          Comment


          • #6
            Контактен ключ!Това за което се сещам.Ще го провериш дали е така много лесно.Взимаш един кабел,добре е да е с женска кабелна обувка.Вадиш кабела на шалтера на стартера и го слагаш там.Даваш контакт и допираш кабела до плюса.Идеята е да завърти от там , а не от ключа.Ако запали-смени клемореда на ключа.Дай повече инфо.С гас ли си и как пали.На гас или на бензин само го прави или и на двете.Успех
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              гас няма, палеше си нормално... и мен ме навява идеята за контактен ключ/делко/помпа.........
              Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

              Comment


              • #8
                ---
                Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 20:25.
                Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                Comment


                • #9
                  Засега нещата отиват на към бензинова помпа.... а и бензиновия филтър никога не е сменян, той къде се намира, да започна оттам; помпата качва бензин, обаче май не стига до мотора..... мерих доста неща по тоците, уж всичко е нормално; при контакт компа дава ли ток на инжекторите???
                  Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                    И какво да прави контактният ключ!?Бобините се захранват от реле,инжекторите и бенз.помпа също.Колкото до това дали е на газ колата - ако беше щеше лесно да се разбере къде е проблемът.
                    Ако знаете с какъв инжекцион сте ще стане по-лесно.
                    Лично аз първо бих си проверил гнездата на предпазителите на системното реле и на релето на помпата.Ако има лош контакт някъде то предпазителите ще греят и даже може да им личи.После бих проверил релетата(със замяна или замерване) и ако до тук всичко е наред бих замерил налягането на горивото.Ако на помпата четките и са " на свършване" или и е надран колекторът може да прави такива пинизи.
                    П.П. Колата няма делко - разпределението на искрата се върши от ECU-то.
                    Колега,това което си написал е така,но беше подчертано,че колата пали моментално на дърпане.Общия знаменател е ключа.Колкото и да не ти се вярва,той прави повече мизерии от всичко друго.Мястото,на което опират пластините в ключа,само на контакт и когато стартираш,са различни.Това ми беше идеята,да се елиминира тая вероятност.Иначе,като изредиме цялата система,няма начин да сбъркаме.
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment

                    Working...
                    X